Kihez kell valójában fordulni, amikor elhatározzuk, hogy „megyünk a fogyasztóvédelemhez”? Hol kell benyújtani a panaszt? Mit tehet a fogyasztóvédelmi hatóság, hogyan tudja az egyedi igényét ...
A Fogyasztóvédelem Hangja / 2021. június 1., kedd
A magyar fogyasztóvédelemben a biztonság az első. Egy-egy terméknek lehet olyan hibája, amelyet laikusként nem ismerhetünk fel a vásárlás során. Az viszont egyértelmű, hogy ...
A Fogyasztóvédelem Hangja / 2021. május 28., péntek
Akár virtuális térben, akár rendezvényeken, akár telefonon, de mindannyian belefutottunk már abba, hogy csodát ígérő terméket kínáltak fel számunkra, amire rögtön le akartunk csapni. Gyorsan ...
A Fogyasztóvédelem Hangja / 2021. május 25., kedd
Az online vásárlás jó ideje emelkedő trendet mutatott Magyarországon az elmúlt évtizedben, a 2020-as pandémia hatására viszont turbó fokozatba kapcsolt. A podcast harmadik adásában az online ...
A Fogyasztóvédelem Hangja / 2021. május 18., kedd
Ha valamilyen gondunk van a vásárolt termékkel, az egyik legfontosabb kérdésünk, hogy vajon érvényes-e még rá a jótállás, és ha igen, hogyan tudjuk érvényesíteni igényünket. Podcastunk ...
A Fogyasztóvédelem Hangja / 2021. május 14., péntek
A Fogyasztóvédelem hangja podcast első adásában a mindennapokban felmerülő vásárlási problémákról, az új jótállási és szavatossági szabályokról beszélget Keszthelyi Nikoletta, az Innovációs ...
A Fogyasztóvédelem Hangja / 2021. május 11., kedd
Copyright © 2025 HírVezető. Minden jog fenntartva!