A Fogyasztóvédelem Hangja #2 - Drágább termékre hosszabb jótállási idő
Ha valamilyen gondunk van a vásárolt termékkel, az egyik legfontosabb kérdésünk, hogy vajon érvényes-e még rá a jótállás, és ha igen, hogyan tudjuk érvényesíteni igényünket.
Podcastunk második epizódjának témája az idén bevezetett sávos, azaz a termék vételárától függő jótállás fogalma. Megtudhatod, hogy a vásárolt termékkel kapcsolatban pontosan hogyan, és mennyi ideig érvényesítheted a jótállási igényedet! Hogyan kapcsolódik ez a fenntarthatósághoz és környezetvédelemhez? Most megtudhatod, hogy a legutóbb vásárolt kedvenc termékeidre milyen hosszú a jótállási idő!
Az epizód végén Rátonyi Hajnalka, a fogyasztóvédelmi videók mindentudó Nagyijaként mesél a fogyasztóvédelmi tapasztalatairól.
//
Az okos ember más kárán tanul, de azt is jól teszi, ha megfontoltan vásárol. A fogyasztóvédelmi előírások ismeretével megspórolhatjuk magunknak a vásárlás utáni időrabló és költséges vitákat. Akkor merünk bátrabban panaszkodni, ha pontosan tudjuk, milyen kötelezettségei vannak a mindenkori eladónak, velünk, vevőkkel szemben. Ebben segít a vásárlókat egyre erősebben védő szabályokat részletesen és közérthetően bemutató Fogyasztóvédelem Hangja podcast. A hatrészes sorozatban Ugron Zsolna író, műsorvezető beszélget Keszthelyi Nikolettával, az Innovációs és Technológiai Minisztérium helyettes államtitkárával.
Az epizódokban megismerkedhetünk a jótállási és szavatossági szabályok mindannyiunk életét megkönnyítő változásaival. Praktikus tanácsokat kaphatunk az online vásárlással kapcsolatban és arról, mire érdemes odafigyelnünk, hogy elkerüljük a csodát ígérő termékeket. Megtudhatjuk, hogyan válasszunk biztonságos árucikkeket, és hová forduljunk akkor, ha minden előrelátás és igyekezet ellenére sem jutunk dűlőre a kereskedővel, szervizzel.
0 Hozzászólás:
Legyél te az első hozzászóló!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezni: