Loading...

A Fogyasztóvédelem Hangja

A Fogyasztóvédelem Hangja #1 - Minden, ami jótállás és szavatosság
A Fogyasztóvédelem Hangja / 2021. május 11., kedd

A Fogyasztóvédelem Hangja #1 - Minden, ami jótállás és szavatosság

A Fogyasztóvédelem hangja podcast első adásában a mindennapokban felmerülő vásárlási problémákról, az új jótállási és szavatossági szabályokról beszélget Keszthelyi Nikoletta, az Innovációs és Technológiai Minisztérium fogyasztóvédelemért felelős helyettes államtitkára és Ugron Zsolna. Mi a jótállás és szavatosság? Mi változott 2021-től? Mikor érvényesítheted? Mennyi ideig kell várni egy termék javítására vagy cseréjére Mik a jogaink? Hallgasd meg az adást, és minden kiderül!   


További fogyasztóvédelmi hírek, terméktesztek, infografikák pedig a https://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/

honlapon érhetőek el.


//


Az okos ember más kárán tanul, de azt is jól teszi, ha megfontoltan vásárol. A fogyasztóvédelmi előírások ismeretével megspórolhatjuk magunknak a vásárlás utáni időrabló és költséges vitákat. Akkor merünk bátrabban panaszkodni, ha pontosan tudjuk, milyen kötelezettségei vannak a mindenkori eladónak, velünk, vevőkkel szemben. Ebben segít a vásárlókat egyre erősebben védő szabályokat részletesen és közérthetően bemutató Fogyasztóvédelem Hangja podcast. A hatrészes sorozatban Ugron Zsolna író, műsorvezető beszélget Keszthelyi Nikolettával, az Innovációs és Technológiai Minisztérium helyettes államtitkárával.   Az epizódokban megismerkedhetünk a jótállási és szavatossági szabályok mindannyiunk életét megkönnyítő változásaival. Praktikus tanácsokat kaphatunk az online vásárlással kapcsolatban és arról, mire érdemes odafigyelnünk, hogy elkerüljük a csodát ígérő termékeket. Megtudhatjuk, hogyan válasszunk biztonságos árucikkeket, és hová forduljunk akkor, ha minden előrelátás és igyekezet ellenére sem jutunk dűlőre a kereskedővel, szervizzel.


0 Hozzászólás:
Legyél te az első hozzászóló!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezni: