A nehézségek ellenére is jelesre vizsgázott idén a Müpa
A Müpa saját megfogalmazása szerint „Magyarország egyik legismertebb kulturális márkája és egyik legmodernebb kulturális intézménye, mely egyedülálló módon fogja össze a különböző művészeti ágakat: helyet ad komoly-, kortárs-, könnyű-, jazz- és világzenének, operának, új cirkusznak, táncnak, irodalomnak, filmnek egyaránt.
A Müpát 2005-ben azért hívták életre, hogy a fenti műfajok széles és igen változatos közönsége számára magas színvonalú, minőségi kulturális eseményeket nyújtson. Az intézmény alapvető feladata - a hazai és európai művészeti hagyományok tiszteletben tartásával - az új irányok és irányzatok bemutatása és közérthetővé tétele, úgy az ínyenc, mint a szélesebb közönség számára is befogadható, magas szintű élmény megteremtése.”
Hogyan marad talpon egy gigantikus szervezet a világjárvány okozta szürreális helyzetben? Milyen döntések kellenek ahhoz, hogy így is teljesítse eredeti küldetését? Miképpen lehet teljes egy 15. születésnap egy olyan évben, amikor minden kiszámíthatatlannak tűnik?
Erről és egyéb izgalmas témákról beszélgettünk a Müpa két képviselőjével, Juhász Dóra pr vezetővel és Egri Gábor értékesítési- és marketing igazgatóval.
A járvány a Roadster magazin szerkesztőségére is hatással volt, így a podcast stúdiónk helyett a biztonságos távolságtartást figyelembe véve az otthonunkban, irodánkban ülve rögzítettük a beszélgetést. A Zoomos beszélgetés/meeting a pandémia időszakának egyik emblematikus jelensége, annak minden előnyével, illetve hátrányával – utóbbiak közé azt sorolnánk, hogy a hangminőség messze elmarad például attól, amit a stúdiókban ülve tudtunk volna garantálni.
A beszélgetés tartalmas és izgalmas, és akinek hiányzik egy kis Müpa-élmény az életéből, annak mindenképpen érdemes meghallatnia!
0 Hozzászólás:
Legyél te az első hozzászóló!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezni: