Loading...

Közösségi média mindenkinek

Közösségi média mindenkinek / 2024. december 18., szerda

Hozd ki a maximumot közösségi média platformokból megfontolt tartalomstratégiával!

nevtelen_terv_2024-12-13t195036_877.pngA közösségi média világa gyorsan változik és minden platformnak megvan a saját közönsége és tartalomtípusa, amely a legjobban működik rajta. Ebben a cikkben megvizsgálunk pár népszerű platformot és eláruljuk, hogyan érhetsz el rajtuk sikert!


LinkedIn: A professzionális kapcsolatok otthona


A LinkedIn egy elsősorban céges körökben kedvelt felület. Itt a szöveges bejegyzések és statikus képek teljesítenek a legjobban. Ha szeretnél kitűnni ezen a platformon, ne ragadj le a céges aktualitások és csapatfotók posztolásánál! A felhasználók szívesen fogadnak oktató jellegű tartalmakat és az ügyfélszolgálati lehetőségeknek is örülnek. Próbálj meg iparági betekintéseket és felhasználók által generált tartalmakat megosztani, hogy beszélgetést kezdeményezhess.


A Sprout Social kutatása megmutatja, mely tartalmak esetében a legnagyobb az esély arra, hogy a felhasználók reagálni fognak:


the-types-of-brand-content-users-engage-with-on-linkedin-2024-sprout-social-content-strategy-report.png


Bár a videó nem áll a LinkedIn stratégia középpontjában, a rövid videók itt is kezdenek népszerűvé válni, így ezzel a tartalomtípussal is kísérletezhetsz.


Pinterest: Inspiráció és tanulás


A Pinterest az információs, oktató és inspiráló tartalmak otthona. Infógrafikák, képek, videók, hogyan csináld tartalmak, rajongói ábrázolások, grafikák, hangulattáblák - itt minden témában rengeteg anyagot találsz! Használd ki az inspirációs jelleget és ajánld termékeidet, szolgáltatásaidat kreatív módon!


screenshot-2024-12-04-at-6_57_36_pm.png


TikTok: A rövid tartalmak királya


A TikTok a rövid, frappáns videók otthona, ahol a 15-30 másodperces videók érik el a legnagyobb sikert. Az oktatáshoz kapcsolódó (például how-to) és szórakoztató (például mémek) tartalmak a platform favoritjai, így érdemes humorral és történetmeséssel kísérletezni. Azt se felejtsd el, hogy már statikus képeket és képgalériákat is posztolhatsz! Ezek esetében különösen jó, hogy amikor átlapozzák a felhasználók a galériát, máris interakcióba lépnek a tartalommal, ami jó üzenet az algoritmusnak. 


A kutatás szerint a következő a sorrend a videók hosszát figyelembe véve:


the-types-of-brand-content-users-engage-with-on-tiktok-2024-sprout-social-content-strategy-report.png


tiktok-influencer-post-example-lemme.jpgEbből látható, hogy mely formátumú videók telejsítenek a legjobban a felületen.


A TikTok különösen a Z generáció kedvence, akik itt fedezik fel az új termékeket és híreket. Próbálj meg influenszerekkel együttműködni, hogy terméked legjobb tulajdonságait megmutathasd, és élj a TikTok algoritmusának előnyeivel, amely a kreativitást jutalmazza!


Threads: a Meta verziója az X-re


A Threads még mindig keresi a helyét a piacon, az viszont nem kérdés, hogy a szöveges tartalmakra fókuszál a felület. A szöveges bejegyzések és statikus képek a legjobbak a platformon, de a rövid formátumú videók is elkezdtek teret hódítani.


Érdemes kísérletezni hosszabb videókkal is, mert ezek lehetőséget adnak erőteljes történetmesélésre, ami egy új trend lehet a platformon. 


the-types-of-brand-content-users-engage-with-on-threads-2024-sprout-social-content-strategy-report.png


X: Az aktualitások tárháza


Az X (korábban Twitter) tökéletes platform a valós idejű hírek, aktualitások és oktatási anyagok megosztására. A szöveges posztok még mindig uralják a terepet, de a statikus képek és rövid videók is egyre fontosabbá válnak.


the-types-of-brand-content-users-engage-with-on-x-twitter-2024-sprout-social-content-strategy-report.png


Próbálj meg vizuális elemekkel is dolgozni, hogy fokozd a bejegyzéseid vonzerejét és használd ki a platform gyors interakciókra és valós idejű kommunikációra alkalmas természetét!


screenshot-2024-12-04-at-6_47_05_pm.png


YouTube: A hosszú formátumú tartalmak bajnoka


A YouTube a hosszabb tartalmak királya, hiszen itt inkább a 60 másodpercnél hosszabb videók működnek jól, ellentétben az eddig megvizsgált felületekkel. Az esettanulmányok, tippek, oktatóanyagok, webináriumok és videós podcastek mind ideálisak erre a platformra.


the-types-of-brand-content-users-engage-with-on-youtube-2024-sprout-social-content-strategy-report.png


Ne feledkezz meg a YouTube Shortsról sem, amely kiváló lehetőséget ad rövid, érdekes tartalmak készítésére. Így kombinálhatod a hosszú és rövid tartalmakat, minden közönségnek kedvezve.


Te tudod tartani a lépést?


A közösségi média egy dinamikusan változó tér, amely minden platformon más-más megközelítést igényel. Legyen szó LinkedInről, ahol a szakmai tartalom a kulcs, vagy TikTokról, ahol a kreatív, rövid videók dominálnak, mindenhol más stratégiára van szükség a sikerhez. A Pinterest inspirációs felületként működik, míg a YouTube a hosszabb, részletesebb tartalmakat részesít előnyben. A Threads és az X platformok a gyors kommunikáció és a valós idejű információmegosztás területén nyújtanak lehetőségeket. Az eredményes jelenlét titka az adott platform sajátosságainak megértésében és azok kihasználásában rejlik.


blog_3_1.png


 Ha szeretnéd kihozni a maximumot céged közösségi média jelenlétéből, mi készen állunk, hogy átvállaljuk a terhet! Bízd ránk a kommunikációt, hogy te az igazán fontos dolgokra koncentrálhass! 


 


 


Forrás:


https://sproutsocial.com/insights/what-to-post-on-each-social-media-platform/


Tovább az eredeti oldalra!
0 Hozzászólás:
Legyél te az első hozzászóló!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezni: