Loading...

Közösségi média mindenkinek

Közösségi média mindenkinek / 2024. december 16., hétfő

Hódítsd meg az Instagramot és Facebookot: Tartalomtippek, amik működnek!

nevtelen_terv_2024-12-13t192100_423.pngTudod, melyik tartalomtípus működik legjobban az Instagramon vagy a Facebookon? Ha nem vagy biztos benne, nem vagy egyedül. Szerencsére nem kell találgatnod: egy kutatás elvégezte a munka nehezét és a megszerzett adatok segítenek eligazodni!


Ebben a cikkben megosztjuk veled a Sprout Social jelentésének legfontosabb tanulságait. Megtudhatod, mely formátumok hozzák a legjobb eredményeket az egyes platformokon, és melyeket érdemes elkerülni. 


Készen állsz, hogy új szintre emeld a tartalomstratégiádat? Olvass tovább!


Facebook: a kevesebb a több?


A Facebook felhasználók közel fele naponta érintkezik márkákhoz kapcsolódó tartalmakkal. Meglepő, de a legtöbben az egyszerű szöveges bejegyzéseket is kedvelik, szemben a látványos videókkal. Ez jó hír a Facebookon aktív márkák számára: nem kell óriási költségvetés, hogy hatékony és vonzó tartalmat készíts!


the-types-of-brand-content-users-engage-with-on-facebook-2024-sprout-social-content-strategy-report.png


A Facebook ügyfélszolgálati szempontból is jelentőssé vált, például a milleniumi és az X generáció körében. Hiszen olyan egyszerű írni egy gyors üzenetet kedvenc márkánknak, akkor miért bajlódnánk az e-mail címek és telefonszámok felkutatásával?


A hiteles, beszélgetésre ösztönző posztok, rövid (15 másodperc alatti) videók vagy statikus képek megosztása olyan stratégia, ami nemcsak megvalósítható, de kiváló eredményeket is hozhat.


facebook-engaging-content-example.png


Ha szeretnéd, hogy a márkád tartalmai kiemelkedjenek, tartsd szem előtt: a Facebookon a kevesebb néha több. Próbáld ki és nézd meg, milyen változást hozhat egy egyszerű, de célzott bejegyzés!


Instagram: éljenek a videók!


Az Instagram kilépett az eredeti, fotómegosztásra összpontosító szerepéből: a rövid, 15 másodperces videók lettek a felületen található tartalmak között a legnépszerűbbek. Persze a statikus képet, képgalériák és hosszabb lélegzetvételű videók is sikeresek lehetnek egyes közönségek körében, de a TikTokhoz hasonló videók szárnyalnak Reelsként.


Ha szeretnél sikeresen kommunikálni a platformon, itt az idő, hogy belevágj a trendek követésébe és a kreatív tartalomgyártásba!


Hogy mi teljesít a legjobban? Máris mutatjuk a sorrendet:



  • Rövid videók (15 másodperc alatt)

  • Statikus képek

  • Hosszabb videók (15-60 másodperc)

  • Influencer tartalmak

  • Mémek


the-types-of-brand-content-users-engage-with-on-instagram-2024-sprout-social-content-strategy-report.png


Mit posztolj, hogy felkeltsd a figyelmet? Először is próbáld ki a rövid videókat és figyeld, hogyan reagál rá közönséged!


Szórakoztató Reels videók, gyors tippek, oktatóanyagok, vagy kulisszák mögötti pillanatok – ezek mind remekül működhetnek! No és persze ott vannak a történetek is. Itt szuper interaktív funkciók vannak, amiket érdemes belecsempészni a megosztott sztorikba. Például szavazásokkal vagy kérdésekkel tarthatod fenn a közönséged érdeklődését.


instagram-tweet-screenshot-content-example-dunkin.jpgMivel csupán rövid videókból megoldani a kommunikációt hatalmas feladat, így érdemes kiegészíteni a posztokat statikus képekkel is, hiszen ezek is jól teljesítenek. Légy változatos és a professzionális termékfotók mellett próbálj ki szöveges grafikákat, oktató jellegű képgalériákat, inspiráló idézeteket, vagy akár képernyőképeket kreatív tweetekről.


Ne feledd, a releváns, trendkövető tartalom az, ami valóban megszólítja a közönséget. Inspirálódj, légy kreatív, és hozd létre olyan posztokat, amik megragadják közönséged figyelmét!


Te is megfogadod ezeket a tartalomtippeket?


A sikeres közösségi média stratégia kulcsa, hogy ismerjük a különböző platformok sajátosságait és a felhasználók viselkedését. Ahogy láthattad, a Facebook és az Instagram tartalomfogyasztási szokásai sem egyeznek meg Míg a Facebookon az egyszerűség diadalmaskodik és a szöveges bejegyzések is kiemelkedően teljesítenek, addig az Instagramon a vizualitás és a rövid, dinamikus videók uralják a terepet. A megfelelő formátumok és tartalomtípusok használatával hatékonyan érheted el közönségedet mindkét platformon.


Bátran kísérletezz különböző posztokkal, legyen szó szöveges bejegyzésekről, rövid videókról, inspiráló képekről vagy interaktív történetekről. Az adatok és trendek követése mellett a kreativitás és a hitelesség az, ami igazán megkülönböztethet a versenytársaktól.


300217154_2888258884652747_2479846417993718281_n_1.jpgNem szeretnéd, ha neked kéne lépést tartanod a folyamatosan változó közösségi média trendekkel és elvárásokkal?


Bízd ránk céged kommunikációját!


Kreatív tartalomgyártással, releváns stratégiával és profi megvalósítással biztosítjuk, hogy márkád kiemelkedjen a versenytársak közül.


Fordulj hozzánk bizalommal, és engedd, hogy mi emeljük új szintre jelenléted a közösségi médiában!


Forrás:


https://sproutsocial.com/insights/what-to-post-on-each-social-media-platform/


Tovább az eredeti oldalra!
0 Hozzászólás:
Legyél te az első hozzászóló!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezni: