A tőkepiac találkozása a közösségi médiával
Régebben azt mondtuk, hogy amikor már a háziasszonyok is részvényeket vesznek és már az elsősorban általuk fogyasztott sajtótermékekben is a részvényekről szólnak a híradások, a profiknak akkor kell eladniuk. Ez a megfigyelés az USA tőkepiacairól került át hozzánk pontosan azért, mert évtizedeken keresztül jól megmutatta, hogy hogyan alakulnak ki a tőzsdei mániák. De ami az elmúlt másfél évben történt a tőkepiacokon, az egész egyszerűen nyugdíjba küldte ezt a több évtizedes tőzsdei bölcsességet.
Hogy ebben milyen szerepe volt a közösségi médiának, a vadonatúj fintech újdonságnak számító kereskedési applikációknak, valamint a végtelen pénzpumpának, és a koronavírus okozta otthonlétnek, és hogy mi lehet ennek az egésznek a következménye, arról Jónap Richárddal, az Accorde portfóliómenedzserével és Móró Tamással, a Concorde vezető stratégájával beszélgettünk.
0 Hozzászólás:
Legyél te az első hozzászóló!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezni: