79. Célcsoport meghatározása - így csináld!
Viszonylag sok vállalkozó eljut odáig, hogy valamiféle módon meghatározza a célcsoportját.
Csakhogy ez sokkal több annál, mint hogy hány éves, városban lakik-e, és mi az érdeklődési köre.
A célcsoport meghatározásából többet is ki lehet hozni, és fontos szerepe van abban, hogy tényleg sokkal jobban meg tudd szólítani azokat, akiket szeretnél. Ha pedig célzottabbak az üzenetek, a potenciális vevőid is fogékonyabbak lesznek rá. Ez végeredményben több vásárlást, azaz több bevételt jelent neked.
A landing oldal, amiről az adásban szó volt: https://szabaduszoszuletik.hu/vallalkozasrendszer/Ha érdekel a vállalkozás indítás, a vállalkozás indítás lépései, és élőben követnéda saját vállalkozás indításomat, hogy a tanulságokról értesülj, akkor kattints ide és iratkozz fel:
https://szabaduszoszuletik.hu/vallalkozas-inditas-live
Ha érdekel maga a rendszer, ami a legjobb barátod lesz az árazásod jobbá tételében, ide kattints:
https://szabaduszoszuletik.hu/vallalkozasrendszer/
Az árazás alapjairól itt olvashatsz:
https://szabaduszoszuletik.hu/2024/05/18/szolgaltatas-arazas-kezdo-vallalkozokent-1-resz/
Az Árazd jól magad, árazd jól a szolgáltatásod online kurzust itt találod:
https://szabaduszoszuletik.hu/termek/arazd-jol-magad-online-kurzus/
----
Kövesd a Szabadúszó Születiket mindenhol:
Honlap: https://szabaduszoszuletik.hu/
Spotify: https://open.spotify.com/show/2sNL72io8mi7dL6LbB3nOD
Youtube: https://www.youtube.com/channel/@szabaduszoszuletik
Zárt csoport:https://www.facebook.com/groups/518705679273843
0 Hozzászólás:
Legyél te az első hozzászóló!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezni: