Kovács Zsuzsa (Prezi): Mit lehet tanulni a rossz kérdőívekből?
Kovács Zsuzsával, a UX kutatóból lett product magagerrel beszélgettünk egy nagyon tanulságosat, és mivel lényegében a teljes design folyamat terítékre került a epizódban, mindenkinek érdekes lehet, aki digitális termékek vagy szolgáltatások közelében tevékenykedik.
Zsuzsa 2008 óta dolgozik UX közeli területeken, 2018-ig UX kutatóként, jelenleg pedig product managerként a Prezinél. Bár jelenleg pm, a kutató múltja mind a mai napig meghatározza szemléletét, saját szavaival így fogalmazta meg: “I’m a Product Manager at Prezi, but a UX Researcher in heart.”
Így mind a mai napig megszállottan kutatja a felhasználói viselkedést személyesen és távolról, kvalitatívan és kvantitatívan, szervezetten és gerillában. Design Thinking hívő, az Amuse konferencia egyik szervezője.
Beszélgetésünk témái voltak Zsuzsával többek között:
- A UX kutatás evolúciója itthon
- Tippek azoknak, akik a UX kutatói pálya felé kacsintgatnak
- Milyen egyáltalán a jó UX kutató?
- A Prezinél leggyakrabban alkalmazott kutatási módszerek
- A kérdőíves kutatás veszélyei (mely talán a beszélgetés egyik legérdekesebb részei)
- Remote UX kutatási tapasztalatok
- A product management és a UX kutatás viszonya
- Mi a különbség a product és a projekt manager között?
- A Prezi vállalati kultúrája
- Amuse UX konferencia és oktatási tapasztalatok
0 Hozzászólás:
Legyél te az első hozzászóló!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezni: