Kollin Zoltán (IBM): Lehet-e a marketingesből UX-es?
A Product Design Stories podcast első epizódjának vendége Kollin Zoltán volt, aki Design Principal az IBM Watson Media-nál. Impresszív karrierútjáról sokat elárult nekünk a több mint egy órás beszélgetésünk során.
Az izgalmas interjú során többek között olyan kérdéseket válaszoltunk meg, mint:
- Milyen karrier utat járt be Zoli, hogyan lett marketingesből UX-es?
- Mi a hasonlóság a UX és a marketing között?
- Mennyiben más az in-house UX-es munka az ügynökségi UX-el szemben?
- Szükség van-e még a UX és a UI design role-ok szétválasztására?
- A felhasználói élmény kinek a felelőssége?
- Mit tehetsz, ha senior designerként továbblépnél karrieredben, de a klasszikus leadership szerep nem pálya számodra?
0 Hozzászólás:
Legyél te az első hozzászóló!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezni: