Ep.059. A szervizelés joga
Lazább hangvételű adásunkban beszélgettünk az éppen aktuális Szájer ügyről, majd a 18-ik percben ráfordultunk heti tech híreinkre.
Elgondolkoztunk azon, hogy mi a különbség a garancia és egy termék várható élettartama között. Vajon kell fedje egymást? A kettő egy és ugyanaz? Vagy totálisan szétválasztható? Vajon mennyire lesz irányadó egy készülék javíthatósága? Jobbnak fogunk valamit a jövőben tartani ha könnyebben csavarozható szét, mint amennyire tartós?
Beszélgettünk még a termékek támogatásáról, szoftverezettségéről - mi történik akkor ha egy gyártó elengedi a felhő alapú eszközeinek kezét...akár véletlen is? És ha már felhő mettől meddig jogos megosztanunk egy olyan tartalmat, amire egyébként jogosultak vagyunk...?
Linkek:
- https://hvg.hu/tudomany/20201126_javitas_joga_szervizeles_elavulas_javithatosag_ifixit
- https://444.hu/2020/11/27/az-amazon-szervereinek-leallasa-miatt-tobb-ezer-porszivo-is-leallt-az-usa-ban
- https://www.hwsw.hu/daralo/62597/vinyl-bakelitlemez-msdos-ibm-pc.html
- https://www.hwsw.hu/daralo/62604/sony-ps5-playstation-network-user-berlet.html
- https://pcworld.hu/pcwlite/oroszorszagban-letilthatjak-a-nagy-kozossegi-oldalakat-287517.html
- https://www.hwsw.hu/hirek/62613/macos-apple-amazon-aws-ec2-cloud-mac.html
0 Hozzászólás:
Legyél te az első hozzászóló!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezni: