Mérlegen: Hogyan használják a cégek a tudatalattinkat? És hogyan használja az AI?
Azt tudjuk, hogy a viselkedésünk és az adataink rengeteget elárul rólunk, amit sokan nem félnek rosszra használni.
De lehet jól is - feltéve, hogy etikusan és a jó döntésekhez használják. Ezzel foglalkozik a BeHive viselkedéstudományi cég, amelynek alapítói a Forbes 30 sikeres fiataljának listájára is felkerültek. Üzleti podcastunk legfrissebb adásában Nyvelt Anna, a BeHive társalapítója, valamint Takács Anna, a cég adattudományi vezetője, akiket arról kérdeztünk, hogyan lehet felmérni a tudatalatti döntéseinket és hogyan lehet mindezt az általunk termelt adatokból is megérteni, hogyan alakítja át ezt a képet a mesterséges intelligencia, és milyen tanácsaik vannak nőknek a startup-szcénában. Mindemellett az adásban lesz egy támogatott tartalom is, amelyben Schweitzer Antalt, a 4iG vezető innovatív technológiai vezetőjét kérdezzük az AI-innováció legújabb trendjeiről.
Miben segíthet ma hatékonyan és biztonságosan a mesterséges intelligencia? Szakértő válaszokért keresse a 4iG-t!
Inspiráció a legjobbaktól: használd a mérlegen25 kuponkódot, és szerezd be a HVG Könyvek üzleti és menedzsment köteteit a hvgkonyvek.hu webshopban 25% kedvezménnyel! A kedvezmény más akcióval nem összevonható.
Iratkozz fel a Mérlegen csatornájára!
• Spotify: http://tiny.cc/MerlegenSpotify
• Apple Podcasts: http://tiny.cc/MerlegenApple
• Google Podcasts: http://tiny.cc/MerlegenGoogle
Hallgasd meg a HVG többi podcastját!
• Spotify: http://tiny.cc/HVGpodcastokSpotify
• Apple Podcasts: http://tiny.cc/HVGpodcastokApple
• Google Podcasts: http://tiny.cc/HVGpodcastokGoogle
• SoundCloud: http://tiny.cc/HVGpodcastokSC
Tartalom:
• 1:26: Mi az „elevator pitch-e” egy olyan vállalkozásnak, aminek a működését a régióban még nem is igazán ismerik?
• 3:59: Hogyan hasznosul a gyakorlatban a viselkedésünk egy vállalkozásnál?
• 5:06: Honnan szerzik az adatokat rólunk?
• 6:24: Hol van az etikai határ? Meddig elégítenek ki igényt, honnantól teremtenek azt?
• 9:49: Hogyan térképezi fel valaki a tudatalattinkat?
• 14:30: Mennyire lehetséges ez a munka adattudomány/MI nélkül?
• 18:03: Nem túl sok-e az az adat, ami rólunk keletkezik?
• 22:32: Támogatott tartalom - Mennyire érintkezünk manapság a MI-val, akár észrevétlenül is?
• 23:42: TT - Fel voltunk-e készülve erre gépigény szintjén?
• 25:09: TT - Melyek a legizgalmasabb fejlesztések manapság?
• 26:24: TT - Még mindig befelé megyünk a hype-ba, vagy már inkább kezd lecsengeni?
• 28:23: Az oké, hogy mi hogyan kommunikálunk a technológiával – de ő hogyan kommunikál velünk?
• 31:38: Hogyan alakulhat az MI és a viselkedéstudomány kapcsolata?
• 34:51: Mi befolyásolja a bizalmunkat az MI felé?
• 39:30: Az alapítók és a vezetők mind külföldön tanultak, mégis hazajöttek vállalkozni. Miért?
• 43:53: Mely szektorok érdeklődnek a leginkább?
• 46:02: Mit neveznének az eddigi legnagyobb sikerüknek?
• 47:35: Mi a szerepe a női vezetésnek a cég életében?
• 50:00: Milyen tapasztalataik, tanácsaik vannak vállalkozni vágyóknak?
0 Hozzászólás:
Legyél te az első hozzászóló!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezni: