Loading...

hvg.hu podcastok

Mérlegen - HelloWood: "Nekünk kellett messiássá válni" - így lett nyári táborból építészeti brand
hvg.hu podcastok / 2024. március 12., kedd

Mérlegen - HelloWood: "Nekünk kellett messiássá válni" - így lett nyári táborból építészeti brand

Akár a szánkókarácsonyfáról, akár a Sziget Fesztiválról, vagy éppen a WestEnd étteremszárnyáról, a HelloWood neve egyre többször jöhetett szembe velünk az elmúlt években: a művészeti projektből építészeti céggé vált, fával dolgozó startup standjai, építményei és épületei lassan országszerte láthatóvá válnak.
De mennyire lehet egy monolit iparágat, mint az építőipar megreformálni? Hogyan lehet kreatív nyári projektekből nemzetközileg ismert startup? És jó-e, hogy újabban (ha más nem, a maxi-Dubaj miatt) ilyen sokat beszélünk az építészetről? Ezekről kérdezte Csatári Flóra Dóra és Dzindzisz Sztefan Huszár Andrást, a HelloWood társalapító-vezérigazgatóját. De az is kiderül, hogyan támadta le a Temu Magyarországot és mi az a Carrie Bradshaw index.
Sztojcsev Iván említett cikke: https://hvg.hu/360/20240220_lakber_lakas_berles_lakhatas_alberlet
A Kasszakulcs legfrissebb adása: https://hvg.hu/ingatlan/20240307_kasszakulcs-podcast-ingatlan-berbeadas-lakber-alberlet-lakasberles
Iratkozz fel a Mérlegen csatornájára!
• Spotify: http://tiny.cc/MerlegenSpotify
• Apple Podcasts: http://tiny.cc/MerlegenApple
• Google Podcasts: http://tiny.cc/MerlegenGoogle
Hallgasd meg a HVG többi podcastját!
• Spotify: http://tiny.cc/HVGpodcastokSpotify
• Apple Podcasts: http://tiny.cc/HVGpodcastokApple
• Google Podcasts: http://tiny.cc/HVGpodcastokGoogle
• SoundCloud: http://tiny.cc/HVGpodcastokSC
Tartalom:
• 0:00: Tartalom
• 0:33: TEMU – hogyan indíts üzletet Magyarországon 25x akkora reklámköltéssel, mint a vetélytársaid? (Spoiler: könnyen)
• 5:00: Nem, nem beszélünk a TEMU-ról aggályok nélkül – ezek azok
• 9:55: A Carrie Bradshaw-index
• 12:53: Vereséggel felérő győzelem Budapesten
• 15:47: Miért nem épülnek új lakóingatlanok?
• 18:59: A stúdióban Huszár András, a HelloWood társalapító-ügyvezetője
• 19:07: Hogyan indult a HelloWood, hogyan lett egy nyári táborból építész-designcég?
• 21:17: Miért kellett kft-vé alakulni?
• 25:04: Adta magát a projekt az építészetből?
• 29:41: Hogyan lett nonprofitból for profit vállalkozás? Honnan volt ehhez háttér? Milyen kockázatokat kellett ehhez vállalni?
• 35:49: Milyen út vezet a nagy megrendelésekig?
• 38:59: „Könnyebb sikeresnek tűnni, mint valóban fenntarthatóan, sikeresen üzemelni” – mondta 2018-ban. Ez mit takar – és még mindig így gondolja?
• 42:01: Mikor lett full-time a HelloWood? Miért?
• 47:42: Nem baj, ha kiképzik a konkurenciát?
• 51:12: „Nem elég építésznek lenni, építészvállalkozóvá kell válni” – ez mit jelent?
• 54:19: Mi kellett a komoly árbevétel-növekedéshez?
• 57:07: Külföldön mennyire van helye az építészet ilyen jellegű megközelítésének?
• 59:56: Mol-torony, Maxi-Dubaj – rengeteget van szó építészetről újabban a közbeszédben. Ez pozitív a szakma szemszögéből?
• 1:07:09: Egy (vagy hat) tipp vállalkozóknak

0 Hozzászólás:
Legyél te az első hozzászóló!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezni: