Mérlegen: A Z generáció mindig mindent elmond, így pontosan tudjuk, mi van a fejükben
Folytatódik a Mérlegen, a HVG üzleti podcastjának negyedik évada, ahol továbbra is sikeres magyar vállalkozókkal beszélgetünk arról, hogyan építették fel a saját cégüket, és mit tanácsolnának azoknak, akik most vágnának bele.
Osztálytársakból váltak üzlettársakká, de hogyan alakult a diákoknak különböző kedvezményeket kínáló Diverzum története? A Mérlegen mostani adásában Gyarmati Fanni és László Miki társalapítók mesélik el, honnan jött az ötlet, mik voltak a kezdeti lépések, és hol tartanak most, de arról a visszatérő témáról is szó lesz, hogy kell-e egyetemi végzettség ahhoz, hogy sikeres vállalkozók legyünk.
Az adásban természetesen beszélni fogunk arról is, hogy mennyire nehéz együttműködést kötni az olyan nagy cégekkel, mint a Spar vagy a Gránit Bank, de arról is, hogy mi alapján választják ki partnereiket és kik azok a „beépített ügynökök”, akik segítik az együttműködések létrejöttét.
És persze: miben más a Z generáció mint ügyfél, mennyire tudatosak a vásárlásaik során, tényleg minden apró hibára odafigyelnek és azt nem restek szóvá is tenni?
A műsor elején mindezen felül szó lesz arról, hogy miért köszönnek vissza a közösségi médiában szinte azonnal olyan hirdetések, amelyekről csak egy megjegyzést ejtettünk el korábban egy beszélgetés során a telefonunk közelében, valamint kell-e tartanunk attól, hogy az influenszerek miatt hosszabb lesz a biztonsági ellenőrzés a repülőtereken.
Váltsd velünk valóra! – a műsort a Raiffeisen Bank támogatja.
Iratkozz fel a Mérlegen csatornájára!
Spotify: tiny.cc/MerlegenSpotify
Apple Podcasts: tiny.cc/MerlegenApple
Hallgasd meg a HVG többi podcastját!
Spotify: tiny.cc/HVGpodcastokSpotify
Apple Podcasts: tiny.cc/HVGpodcastokApple
SoundCloud: tiny.cc/HVGpodcastokSC
Tartalom:
00:00 Intro
00:23 Tényleg lehallgatnak minket a telefonjaink?
04:03 Miért fotózgatná bárki a reptéri biztonsági ellenőrzés közben a tálcáját?
07:33 A stúdióban Gyarmati Fanni és László Miki
07:43 Nyolc másodpercben összefoglalva: mi a Diverzum?
08:23 Hogyan indult a vállalkozás?
09:24 Kell-e diploma a cégvezetéshez, vagy elég a munkatapasztalat?
12:37 Az ötlet volt hamarabb, vagy a vállalkozói kedv?
14:27 Külföldi példa ihlette a Diverzum ötletét?
15:40 Mi volt a következő lépés az ötlet után?
17:54 Miről szólt az 1500 óvszer szétosztása?
19:37 Tényleg párezer forintból indult a vállalkozás?
20:35 Mikor jött el az a pillanat, amikor már biztosnak tűnt a siker?
21:26 Van-e olyan márka, akit egy diák ajánlott együttműködésre?
22:27 Mikor és hogyan jött el a befektetések ideje?
25:20 A Cápák között befektetése
26:22 Szükség van-e még további befektetőkre?
28:03 Hány ügyféllel dolgozik jelenleg a Diverzum, és kikkel szeretnének még leszerződni?
29:58 Mi lenne az a kizáró ok, ami miatt nem születik szerződés egy céggel?
31:09 Mit lehet tenni, ha egy cég egy félreértés miatt nem tartja be a megállapodást a kedvezménnyel kapcsolatban?
32:15 Miért éri meg egy cégnek a Diverzumon keresztül biztosítani a diákkedvezményt?
33:28 Hány diák ügyfele van jelenleg a Diverzumnak, és milyen ütemben növekszik ez a szám?
35:07 Miért állt le nyáron négy hónapra a regisztráció?
38:24 Miért érdemes néha lelassítani a partnerek körének bővülését?
40:56 Más fogyasztói réteg-e a Z generáció a többi csoporthoz képest?
47:02 Mivel kellene „megváltani a világot”?
51:45 Éri-e megkülönböztetés a Z generáció tagjait az üzleti életben, akár tárgyalásokon?
57:22 Jó tanácsok azoknak, akik vállalkoznának
0 Hozzászólás:
Legyél te az első hozzászóló!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezni: