érettségi és ártalomcsökkentés a “digitális oktatás” kapcsán 🇭🇺 karantén körkapcsolás
az egyik legrangosabb budapesti gimnázium rutinos pedagógusával beszélgettem a kornavírus-járvány alatt hirtelen megváltozott oktatási környezetről, az érettségiről és a kilátásokról. nagyon erős kijelentések hangzottak el.
ezt az epizódot mindenkinek meg kellene hallgatnia, hogy a társadalom egyik legfontosabb területén egy picit rendet tudjunk tenni.
ezeket a témákat érintettük:
- hogyan születnek a döntések a magyar oktatásban?
- mire tanítjuk a gyerekeket indirekt módon az iskolarendszerben?
- mennyire vagyunk szolidárisak egymással a társadalomban?
- külföldön vagy magyarországon jobb a gyerekeknek iskolába járni?
- csak a pénz számít az oktatásban?
- milyen felkészültségi szint volt a digitális oktatás bevezetése előtt?
- milyen a modern oktatás? milyen készségekre van szükség ma?
- puskáznak vagy csalnak-e a diákok otthon? van-e bizalom?
- milyen feltételek szükségesek a digitális oktatáshoz?
- kinek a felelőssége a feltételek megteremtése?
- milyen elvárások vannak a szülőkkel, a tanárokkal és a gyerekekkel szemben? ez reális?
- hogyan kommunikál az iskola és a minisztérium?
- hogyan befolyásolja az új NAT bevezetését a járvány?
- mi az egyén és a hatalom viszonya?
- milyen egy tanárnak szülői minőségben megélni az otthon tanulást?
- mi lesz az érettségivel 2020-ban?
- milyen pozitív hozadéka van a rendkívüli helyzetnek?
kontakt, social media és minden más:
---
Send in a voice message: https://podcasters.spotify.com/pod/show/halottnakacoach/message
0 Hozzászólás:
Legyél te az első hozzászóló!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezni: