Threads: Így kezdj hozzá a közösséged építéséhez! 2.rész
A Threads folyamatosan fejlődik és megújul, új funkciókkal és ezáltal új felhasználókkal is bővül nap mint nap. 2024. július 5-én, egy évvel az alkalmazás beindítása után, Mark Zuckerberg arról számolt be, hogy már több, mint 175 ezer aktív felhasználóval rendelkeznek havi szinten. Ez a szám már csak abból a szempontból is figyelemre méltó, hogy jelenleg az X (korábban Twitter) aktív felhasználóit is meghaladja havi szinten. Sokak számára a Threads a korábbi Twitter alternatívájaként is szolgál, remekül használható közösségek építésére és kapcsolattartásra a vevőkkel, követőkkel.
Mutatjuk a leghasznosabb stratégiákat a vállalkozásod számára!
Hogyan használd a Threadset?
Annak ellenére, hogy a Threads még igencsak gyerekcipőben jár, létezik néhány stratégia és apróság, amik figyelembevételével növelheted a vállalkozásod sikerét:
- Minden alapja, a rendszeres posztolás:
A rendszeres posztolás a Threads esetében sem elhanyagolható, ha pedig hasonló az applikáció viselkedése az egykori Twitteréhez, akkor célszerű még sűrűbben posztolni, tartalmakat gyártani, mint más platformokon. Érdemes kezdetben napi egy üzenetet megosztani és kísérletezni, megfigyelni azt, hogy hogyan reagál vállalkozásod célcsoportja, kevesebb vagy több bejelentkezésre van-e szüksége.
- Kezdeményezés a párbeszédek terén:
A Threads a párbeszédeken alapul. Kezdd el használni az alkalmazást, indítsd pábeszédeket a követőiddel, például használj szavazásokat, kérdező füleket és bátorítsd őket a véleményformálásra.
- Nem csak a posztok, a válaszok is számítanak:
Nem csak a saját posztod alá érkező kommentekre érdemes válaszolnod, más felhasználók bejegyzésihez is hozzászólhatsz, így akár sikeresebb is lehet a vállalkozásod ezen a platformon, mint a saját oldaladra közzétett bejegyzésekkel.
A Duolingo, az egyik legismertebb nyelvtanuló applikáció, a Threads korai felhasználói között volt, vicces és megnyerő bejegyzéseikről ismertek a platformon. Naponta több alkalommal posztolnak és előszeretettel követik a trendeket is, hogy folyamatosan kapcsolatban maradjanak a követőikkel. Aktívan válaszolnak a kommentekre és a nagyobb láthatóság érdekében más tartalomgyártók bejegyzéseire is reagálnak, válaszolnak, illetve sokszor élnek a mémek használatával a szöveges tartalmakon kívül.
Az Agymanók című filmhez kapcsolódó és a brat girl summer trendbe is beszálltak például:
- Releváns tagek használata:
A tageket kategorizálják és elérhetőbbé teszik a tartalmaidat, például elősegítik a For You feedben való felbukkanásodat azoknál a felhasználóknál, akik hasonló témák iránt érdeklődnek. Egy hatalmas különbség más alkalmazásokhoz képest, hogy mindössze egy taget választhatsz a posztjaidhoz, ezért mindenképpen fontos megfigyelned, mit használnak más hasonló vállalatok, mi a népszerű a célcsoportod körében.
- Új funkciók és trendek:
A Meta különösen szereti látni, ha a felhasználói az újdonságokkal kísérleteznek és a vállalkozásod számára is hasznos, ha változatos módokon tudod bevonni a követőidet. Próbálj ki akár GIFeket, képeket és videókat, hogy megtaláld mi az, ami a legjobban beválik a célcsoportodnál. A trendek követése ezen a platformon még egyszerűbb is, mint más képes, videós applikációknál, könnyedén megoszthatsz egy hasonló szöveget, vagy átírhatod a vállalkozásod szempontjából vicces módon az adott sorokat.
A RyanAir hamar felismerte a Threadsben rejlő lehetőségeket, rendszeresen, naponta többször is megosztanak rövid, humoros szövegeket, amik egy légitársaságtól nem meglepő módon, általában az utazásról szólnak. Bizonyos posztjaikkal igazi trendet teremtettek, amibe később több vállalat is beszállt, mint például a Meta, a Tinder vagy éppen a British Library.
Maga az Instagram vállalkozásokkal foglalkozó fiókja is beszáll vagy éppen teremti a trendeket, szórakoztató formában és hangnemben közölnek tippeket vagy olyan szituációkat, amikkel bármelyik vállalkozó azonosulni tud.
- Más appok és megosztás:
Tudasd a követőiddel, hogy a Threadsen is jelen van a vállalkozásod, oszd meg a tartalmaidat más platformokon is. Az Instagram például, automatikusan képi tartalommá formálja a szöveg alapú Threadseket, amiket aztán posztban és storyban is megoszthatsz egyaránt. Fordított esetben, amikor az Instagram posztodat osztod meg a Threadsen, egy linken keresztül érik majd el a felhasználók az eredeti bejegyzést.
Colleen Hoover, számos bestseller könyv szerzője is felismerte a Threads mögött megbújó lehetőségeket, főként új könyvei promotálására használja a platformot és több alkalommal is élt már a tovább posztolás lehetőségével is az Instagramról. Ez a módszer segíti őt abban, hogy több felhasználót elérjen és abban is, hogy a közösségi média minden szegletében aktív tudjon maradni.
Kísérletezz, alakíts át tartalmakat és ne feledkezz meg aktivitásról, a követőiddel folytatott párbeszédekről, kommunikációról!
Nincs mellébeszélés, mindent ott mutatunk, ahol csinálni kell! A videókat bármikor visszanézheted, leállíthatod, többször is előveheted. Tulajdonképpen a Tiéd!
Szerinted is jól hangzik? Akkor kattints online oktatásainkért!
Források:
https://socialbee.com/blog/brands-on-threads/
https://buffer.com/resources/how-to-use-threads/
https://about.fb.com/news/2023/07/introducing-threads-new-app-text-sharing/
0 Hozzászólás:
Legyél te az első hozzászóló!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezni: