Loading...

Közösségi média mindenkinek

Közösségi média mindenkinek / 2024. október 1., kedd

Nara Smith jelenség: egy új fejezet az influencer marketingben

nara_smith_kep.pngNara Smith egy 22 éves, német származású divatmodell, aki szintén modell férjével, Lucky Blue Smith-tel és három gyermekükkel az Egyesült Államokban él, egy korántsem hétköznapi életet. Legalábbis ezt láthatjuk a TikTokot pörgetve, ahol Nara már 9,6 millió követővel rendelkezik és bizonyos főzős videói több, mint 40 milliós megtekintéssel szárnyalnak. De vajon mi lehet a siker titka és miért éri meg a márkáknak őt választani?


Mi is az a Nara Smith jelenség?


Nara elsősorban olyan főzős videókat gyárt, amikben mindent az alapoktól kezd (ahogyan ő mondja: „from scratch”). Ha például sajtra van szüksége egy étel elkészítéséhez, ő nem a boltba szalad, hanem a konyhát veszi irányba, hogy elkészítse azt saját maga. A videóit a legtöbb esetben azzal a felvezetéssel kezdi, hogy „Ezt készítettem a férjemnek/ ezt fogyasztotta a férjem a mai napon…” vagy „Ezt kérték a gyermekeim reggelire…”. Ezután következik csak a csavar, amikor Nara egy több órás procedúra részeként gabonapelyheket kezd el formázni egyesével, éhes gyermekei számára, esetleg fogkrémet vagy rágógumit gyárt férje segítségével! Ha ez még nem lenne elég, általában extravagáns ruhákban teszi mindezt vagy éppen bemutatja tökéletes otthonukat, miközben a tőle megszokott idilli, monoton hangnemben, halkan és lassan narrálja videóit.



@naraazizasmith 🤍 #easyrecipe #homecooking #toddlersoftiktok #fypツ #marshmallow #smores ♬ La vie en rose (Cover Edith Piaf) - 田东昱



Egy TikTokot átívelő trend


Kezdetben még azt hihettük, hogy a hölgy ezt teljesen komolyan gondolja, de idővel a TikTok népe arra a következtetésre jutott, hogy Nara túloz és szándékosan szatirikus videókat gyárt az elérések és a népszerűség érdekében. Nara igazából trendet teremtett, amibe rengeteg külföldi és magyar influencer is becsatlakozott, hogy lehetetlenebbnél lehetetlenebb dolgokat készítsenek a semmiből. Persze, az is biztos, hogy a 22 éves modellnél senki sem tudja jobban csinálni dolgot! Itt jönnek képbe a különböző márkák is, akik ezt tökéletesen felismerték!



@nicholas_flannery #NaraSmith ♬ original sound - Nicholas Flannery



Influencer marketing élesben


Tökéletes élet és család, esztétikus megjelenés, konzisztencia és egy kis különlegesség, ami megbotránkoztatja az embereket. Mi más is kellhet a cégeknek, hogy kiválasszanak egy influencert termékük reklámozására? Nara amellett, hogy a fentieket hiba nélkül nyújtja minden videójában személyes történeteket oszt meg, mint például azt, hogy egészségügyi problémái miatt kezdett bele az egészséges életmódba és a feldolgozott élelmiszerek elhagyásába. Hogy meg legyen az egyensúly, férjével azt is bemutatják, hogy időnként éttermekben vagy akár gyorséttermekben is vásárolnak, a személyes tartalmak miatt pedig a nézők is sokkal inkább azonosulnak velük, ami szintén kapóra jön a márkáknak.


Törj fel négy tojást, adj hozzá egy kis vizet és készen is van a méregdrága kistáska!


Hasonló felvezetéssel kezdte azt a videóját Nara, amiben egy bordó Marc Jacobs táskát reklámoz, illetve készít el az alapoktól. A videót rengetegen megnézték akkor, mára pedig több, mint 16 milliós megtekintést produkált és a MIV (media impact value) indexe is sokszorosan meghaladta a Marc Jacobs videóinak számszerűsített értékét, mind a TikTokon, mind az Instagramon.



@marcjacobs The Tote Bag, made from scratch by @Nara Smith ♬ original sound - marcjacobs



Vajon meddig maradnak felkapottak Nara videói? Milyen cégekkel fog még együtt dolgozni? Ezekre a kérdésekre még nem tudhatjuk a választ, de az biztos, hogy a 22 éves influencer kiemelkedő eredményeket ért el egészen egyszerűnek tűnő, ’’form scratch” videóival és elindított egy új trendet, amire a különböző márkák is kezdenek felfigyelni.


300217154_2888258884652747_2479846417993718281_n_1.jpgNavigálj profin a közösségi média világában! Sok éves, napi szintű közösségi média kommunikációs tapasztalattal és díjnyertes megoldásokkal a hátunk mögött tisztában vagyunk vele, hogy mik a legfontosabb és legaktuálisabb tudnivalók. Tanulj személyesen vagy online, és fedezd fel az online tér nyújtotta lehetőségeket céged sikerének maximalizálásához! ISMERD MEG KURZUSAINKAT ITT!


Forrás:


https://www.voguebusiness.com/story/fashion/nara-smith-and-the-new-era-of-influencer-marketing


Kép: Nara Smith TikTok oldala


Tovább az eredeti oldalra!
0 Hozzászólás:
Legyél te az első hozzászóló!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezni: