Loading...

Közösségi média mindenkinek

Közösségi média mindenkinek / 2024. április 17., szerda

Meta Business Suite: valóban megkönnyíti a dolgodat? Így posztolj egyszerre Facebookra és Instagramra!

blog3.pngA Meta Business Suite egy összetett közösségi média tervező és szervező eszköz, amely nagyban megkönnyíti a közösségi média marketinggel foglalkozók dolgát. Egyaránt lehet benne csapatban dolgozni, posztokat írni, időzíteni, nyomon követni a tartalom teljesítményét, illetve üzenetekre válaszolni, kampányokat tervezni, vagy hirdetéseket közzétenni. Most összefoglaljuk, hogyan is használhatod!


Írj posztot és időzítsd!



  • A bejegyzés létrehozása fülön könnyedén megírhatod a posztod szövegét, emojikkal, tagekkel, linkekkel és hashtagekkel ellátva. Ezután azt is beállíthatod, hogy a Facebook mellett az Instagramon is megjelenjen az adott bejegyzés, majd testreszabhatod azt az egyes platformoknak megfelelően.

  • Ezután feltöltheted a szöveghez illeszkedő képeidet, videódat a médiatartalom fül alá.

  • Jöhet is az időzítés: mind a Facebook, mind az Instagram poszt esetében beállíthatod percre pontosan, hogy a bejegyzés mikor kerüljön ki az oldalakra.

  • Érdemes ezek után leellenőrizni a közzététel helyét, hogy megbizonyosodjunk róla, megfelelő oldalakra időzítünk.

  • Akár más munkatársak általi ellenőrzést, vagy éppen adatvédelmi beállításokat is hozzárendelhetünk a bejegyzésekhez.


idozites_szoveg.png


Ellenőrizd, hogyan fog megjelenni a tartalomfolyamban!



  • Ha megtörtént a poszt időzítése, érdemes megnézni, hogy fog mutatni élesben a tartalom. A tervező nézetben egy kattintással megtehetjük ezt mindkét platform esetében. Fontos megjegyezni, hogy ehhez képest lehetnek eltérések, mikor a bejegyzés valóban megjelenik az oldalakon.

  • A bejegyzést ezután bármikor módosíthatod, vagy újraidőzítheted, ha az valamilyen okból szükséges.


modositas_ujreidozites.png


Kövesd a poszt utóéletét!



  • Miután megtörtént a bejegyzés időzítése, nem érdemes teljesen hátradőlni! Célravezető lehet a poszt közzétételét követően rákattintani az adott bejegyzésre és megnézni a bejegyzés teljesítményét.

  • Itt megtekintheted, hogy hány fiók van, akik legalább egyszer találkoztak a bejegyzéseddel.

  • Nyomon tudod követni a bejegyzéshez fűződő aktivitást is: egyaránt látod a reakciók, hozzászólások, megosztások és a különböző kattintások számát is.


teljesitmeny.png


Válaszolhatsz az üzenetekre és csekkolhatod az értesítéseket is!



  • A Meta Business Suite azt is lehetővé teszi, hogy egy helyről kezeld az oldalakra beérkező privát üzeneteket és kövesd a különböző értesítéseket.


Elemezd az adatokat!



  • Az elemzési adatok fülön megtekintheted az oldalhoz kapcsolódó összefoglaló adatokat, Facebook és Instagram eléréseket és követéseket.

  • Arra is van lehetőség, hogy megnézd, kik tartoznak az oldalad célcsoportjába, hány évesek a követőid és az ország melyik részén laknak. A célcsoport pontos meghatározása sokat segíthet a megfelelő időzítésben is.


elemzesi_adatok.png


Ahogy látható, a Meta Business Suite több téren is megkönnyíti a digitális tartalomkészítők dolgát, remekül összefogja a lépések sorozatát, a bejegyzés szövegezésétől, az időzítésen keresztül, a poszt eléréseinek nyomon követeséig. Te próbáltad már?


ugyfel_12_1.pngMondj igent a közösségi média sikerre és nemet a letiltásokra! Hogy hogyan? Workshop-jainkon eláruljuk! Tudj meg mindent ITT!


Forrás: https://www.socialmediatoday.com/news/meta-shares-new-overview-what-you-can-do-meta-business-suite-infogra/690330/


Tovább az eredeti oldalra!
0 Hozzászólás:
Legyél te az első hozzászóló!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezni: