Loading...

Üzleti innováció, üzletfejlesztés

Üzleti innováció, üzletfejlesztés / 2023. augusztus 2., szerda

McDonald’s üzletfejlesztés - Termékfejlesztés a híres hamburger hamizónál

Hatalmas változást jelentett be a McDonald’s: átalakítja a hamburgereit


Alapvető termékeinek a fejlesztésébe fog a McDonald’s. Az amerikai gyorsétteremlánc annak érdekében, hogy növelhesse az eladásait, több változást is bevezet, ami a híres hamburgereit is érinti.


mekk.jpg


Az eladások növelése érdekében termékfejlesztésbe kezd az egyik leghíresebb amerikai gyorsétteremlánc, a McDonald’s. A cég több változtatást ígér a jellegzetes hamburgereiben. Puhább zsemlét, nyúlósabb sajtot és még több Big Mac-szószt ígér a lánc.


Úgy vettük észre, hogy az apró részletek a legfontosabbak az ételeinknél. A sütési folyamatokat finomítva ízletesebb hamburgereket tudunk felszolgálni – mondta a McDonald’s vezető séfje, Chad Schafer.


Az újítások a Big Macet, a McDouble burgert és a klasszikus sajtburgert érintik majd.


A megújult szendvicseket már tesztelik néhány étteremben az Egyesült Államokban és azon kívül, de a teljes bevezetés majd csak a jövő év elején várható. Schafer emellett egyéb fejlesztéseket is ígért, de ezekről részleteket nem osztott meg – erről a CNN írt.


A cég legutóbb 2018-ban jelentett be újításokat a menüjében, ekkor új beszállítótól kezdte el beszerezni a marhahúst. 2021-ben a csirkés szendvicseiket kezdték el fejleszteni, ahol lemaradásban voltak a konkurenciát tekintve, de a McDonald’s vendégei elégedettek voltak az új csirkehúsos burgerekkel.


A marha- és a csirkepiacon is egyre nagyobb a részesedésünk, hála az új termékeinknek. A legutóbbi csirkés innovációk nagyon jól sikerültek – mondta a McDonald’s vezérigazgatója, Chris Kempczinski egy januári elemzői beszélgetés során.


Egy olyan környezetben, ahol ügyfeleink az egyszerűt és a megszokottat keresik, alapvető menütételeink soha nem voltak ennyire relevánsak – mondta a vezérigazgató. Az Egyesült Államokban a több mint egy éve működő gyorséttermek eladásai 5,9 százalékkal nőttek 2022 utolsó negyedévében.


Az egész éves emelkedés 10,3 százalékos volt.


A McDonald’s stratégiája az, hogy nem teljesen új termékeket dob a piacra, hanem a már meglévő ételeit fejleszti és népszerűsíti. A cég álláspontja, hogy a mai rohanó világban az emberek az ismerőset és a megszokottat keresik. Ennek a tervnek az előnye, hogy a fejlesztések sokkal gyorsabban haladnak, és a cég nem esik ki a ritmusból egy új, esetleg kevésbé népszerű termék bevezetésével.


Nem a McDonald’s az egyetlen márka, amelyik megpróbálja új alapokra helyezni a fősodorbeli termékeit. A Burger King még tavaly jelentette be, hogy átalakítja a stratégiáját, és új hamburgerek bevezetése helyett a Whopper fejlesztésére és reklámozására összpontosít. Tavaly, a negyedik negyedévben Whopper-tréningeket tartottak a franchise-ba belépő partnerek számára. Évértékelőjében a Burger King kiemelte, hogy a javuló számokat az új Whopper-stratégiának köszönhetik. (Napi)


***


Friss olvasnivaló az Üzleti innováció blogon


Vegán innováció - A műhús forradalom felfalja saját gyermekeit >>>


Apple üzletfejlesztés - A testhőt is mérheti az új AirPods >>>


Móka und kaczagás az Üzleti innovációs blogon


Trendek, megatrendek, előrejelzések, üzletfejlesztési irányok - Újabb pénzügyi válság felé tart a világ? >>>


Tovább az eredeti oldalra!
0 Hozzászólás:
Legyél te az első hozzászóló!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezni: