Love me tender nyomtatott pasztilla Valentin-napra
Az olasz multinacionális élelmiszeripari (tésztagyártó) vállalat, a Barilla Csoport 3D nyomtatással készült pasztilla brand-je, a Blue Rhapsody különleges darabokal rukkolt elő a szerelmesek ünnepére, Szent Valentin napjára.
Exkluzív pasztilla-kollekcióval mutattak be a nevezetes ünnepre: az édességek 3D tésztaformák, nevük pedig a mindenkiben érzéseket megmozgató Love me tender és a szerelem római istenének Ámornak a másik (vágyat jelentő) neve, Cupid.
A vörös pasztillaköltemények gyönyörűen mutatnak, tökéletes kellékei egy gyertyafényes romantikus estének, csábító és vágykeltő miniatűrdesszertek, eredeti és az érzelmekre ható ajándékok.
A Love me tender a „love” szóval kísért vörös darab. Két részből, megtöltendő tésztaszívből és a szóból áll, kellemes ízvilággal. A Cupid nem kevésbé elegáns búzadara-szív, és miután megtöltöttük, rögvest falatkányi étvágy-gerjesztővé alakul át.
Chefek és szerelmesek a szívformájú pasztillával valóban egyedi ajándékkal kedveskednek vásárlóiknak, kiválasztottjuknak. Különleges módja érzelmek kifejezésének, és nagy szerencsére nemcsak a szem számára jelentenek élvezetet. Azzal töltjük meg őket, amivel akarjuk, és a dekorációhoz is kedvenc összetevőinket használhatjuk.
A Blue Rhapsody 2022 óta kínál 3D nyomtatással készült pasztillákat. Tizenkét egyedire kialakított nagyobb darabot huszonöt és harmincöt dollár között árulnak. A mennyiség néhány tálkához elég is.
Az árfekvés alapján az édességek az egyedi ételeket, az evést érzékszervi élményként kínáló éttermek, chefek dolgozhatnak majd a pasztillákkal.
A projekt kilenc éve, 2015-ben, az Okos paszta – 3D formákkal, a Barilla által szervezett versenyként indult.
0 Hozzászólás:
Legyél te az első hozzászóló!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezni: