"Nőni muszáj!" Ilyen a cégvezetés 5 milliárd fölött és az országhatárokon túl - Illés József (IDBC)
Amikor Illés Józsefet először megismertük, már akkor is lenyűgözött az IDBC története. De most, két évvel később, amit elértek, egyszerűen hihetetlen. Az IDBC nemcsak a bevételét növelte 5 milliárdra, hanem egy sokkal érettebb, diverzifikált és nemzetközi szinten is versenyképes céggé vált.
A podcastben arról beszélgettünk, hogy mi a sikerük titka – és tanulság van bőven! Néhány pontot kiemelnék:
1️⃣ „Gyorsabban evezz, mint a sodrás” – Józsi szerint, ha csak kényelmesen úszkálsz a piacon, előbb-utóbb elveszted a versenyelőnyt. Az IDBC mindig az ügyfelek jövőbeli igényeire koncentrál – mielőtt a konkurencia felzárkózna.
2️⃣ Fókusz az embereken. Nemcsak a növekedés, hanem a belső kultúra és a csapattagok fejlődése is központi téma. Józsi elmesélte, hogyan sikerült egy inspiráló közösséget építeniük, miközben megtartották az IT szakembereiket az erős piaci versenyben.
3️⃣ Bátor döntések. Egy cég növekedése gyakran fájdalmas változásokkal jár. Az IDBC vezetése például felismerte, hogy bizonyos szinteken új emberekre van szükség a továbblépéshez – még akkor is, ha ez kemény személyes döntéseket követelt meg.
4️⃣ Tudatos nemzetközi terjeszkedés. A DACH régió piacára való belépés egy merész, de stratégiai lépés volt. Ez viszont nemcsak lehetőséget, hanem komoly finanszírozási és menedzsment kihívásokat is jelentett.
Az epizód tele van hasznos tanulságokkal minden vállalkozónak, aki a növekedést célozza – akár kis, akár nagy léptékben.
🎙 Hallgasd meg most! Az IDBC története valódi inspiráció, és garantáltan megmozgatja a gondolataidat.
📌 Mi az, amit a saját cégedben azonnal alkalmazni tudnál az IDBC tanulságaiból? Írd meg kommentben!
0 Hozzászólás:
Legyél te az első hozzászóló!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezni: